Reklamacje/wymiana/zwroty/gwarancja

Nasz Sukces Agata Rajchel jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bok@plisy-rolety.pl, Nasz Sukces Agata Rajchel zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 Wszystkie towary zakupione w sklepie podlegają wymianie, jeśli:
-posiadają wady fabryczne
-zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu
-towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu


Towary zakupione w Sklepie Internetowym nie podlegają wymianie, jeśli:
-posiadają różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.)
-zostały uszkodzone mechanicznie w trakcie nieprawidłowego montażu lub użytkowania.

Warunkiem koniecznym, aby Sklep Internetowy www.plisy-sklep.pl rozpatrzył reklamację jest:
- dostarczenie do zakładu produkcyjnego firmy Nasz Sukces Agata Rajchel. 05-270 Marki, ul. Kopernika 34 B, reklamowanego towaru wraz z fakturą, dokumentem reklamacji
- posiadanie przez towar wad fabrycznych.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy www.plisy-sklep.pl
 wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub, jeśli Klient wyrazi taką wolę – Sklep Internetowy zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji.

Wysyłka reklamowanej plisy/plis leży po stronie klienta i to klient ponosi koszt wysyłki. Naprawiona lub wymieniona plisa będzie wysłana przez naszą firmę Nasz Sukces Agata Rajchel i to firma Nasz Sukces Agata Rajchel ponosi koszt tej wysyłki.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym . Aby uniknąć takich sytuacji istnieje możliwość otrzymania próbek kolorów dostępnych na stronie internetowej Sklepu.

Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb ( art. 10 punkt 4) ustawy (Dz. U.Nr 22, poz 271).

Wymiary plis wykonane są zgodnie z wpisanymi przez klienta wymiarami. W przypadku błędnie wpisanego wymiaru zamówienia, nie ma tu zastosowania zwrot lub wymiana.

Gwarancja

Na nasze produkty udzielamy 2 letniej gwarancji.

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło